Başkalarının markanız hakkında söyledikleri sizin söylediklerinizden
daha değerlidir...
ReferanslarPR Faaliyetleri
Kurumsal İtibar Yönetimi
Marka/Ürün İletişimi
Marka Konumlandırma
Kriz Yönetimi
Bilgi, doğru yerde, doğru zamanda ve güvenle paylaşıldığında hedefine ulaşır.
Sihirli sorular; hangi bilgi markanıza değer katar, hangi bilgi hedef kitlenizin satın alma alışkanlıklarına yön verir…
Bu soruların cevabını bulmak için, Ceyda Seçkin İletişim Danışmanlığı olarak markanız adına hayal kurmakla başlıyoruz…
Bu hayalleri gerçeğe dönüştürmenin yöntemlerini saptıyor ve bir yol haritası hazırlıyoruz..
Çalışma takvimimizi belirledikten sonra iletişim araçlarının seçilmesi, basın bültenlerinin hazırlanması, tasarımların belirlenmesi gibi tüm uygulamaları gerçekleştiriyor ve sahada da çalışmanın işimizin önemi bir bölümü olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz…
“Başkalarının markanız hakkında söyledikleri sizin söylediklerinizden daha değerlidir” felsefesini benimseyen bir ekip olarak, medyaya yansıyan haberlerin tüketici alışkanlıklarında nasıl bir değişim yarattığını yani “PR”ın gücünü kullanıyoruz..
Daha detaylı olarak ifade edersek;
-
Biz, kurumun genel felsefesi, kısa ve uzun vadeli tüm hedeflerini dikkate alarak bir ‘İletişim Planı’ oluşturuyoruz. Gerek duyulduğunda bu iletişim Planı içerisine özel pazarlama projeleri ve çapraz promosyon önerilerini de ekliyoruz.
-
Bu plan doğrultusunda uygulamaya konulacak etkin bir basın iletişimi için kullanılacak en uygun araçları ve isimleri saptıyoruz.
-
Çalışma planı hazırlıyor ve bu planda kullanılacak tüm araçları (basın bülteni, basın toplantısı, ikili ziyaretler, özel röportajlar, tv programları, canlı yayınlar) ve faaliyetleri hayata geçiriyoruz.
-
Markaya fayda sağlayabilecek dizi ve programlarda ürün sponsorluğu ile yer alınabilmesi adına ilgili kişilerle bağlantıları kuruyoruz.
-
Kurum ya da ürünün mesajlarını daha sağlıklı iletebilmesi adına projeler üretiyoruz, bu projelerin basında ya da ilgili diğer mecralarda yer almasını sağlıyoruz.
-
Hedef kitleye direk ulaşılabilecek organizasyonlar ve guerilla marketing aktiviteleri planlıyoruz.
-
Haber takibi sürecinde yayınlanan haberleri ve diğer verileri ara raporlar eşliğinde, belirli periyotlarda kuruma ulaştırıyoruz.
-
Kurum ya da marka iletişimi için bağlantıya geçilmesi gereken tüm üçüncü şahıslarla ilişkileri yönetiyor, gerçekleşen organizasyonlarda tüm saha çalışmalarının gerekliliklerini yerine getiriyoruz.
Medya geri dönüşleri proje şekillenirken ön görülmeli, risk analizleri belirlenmelidir.
Ceyda Seçkin İletişim danışmanlığı olarak, gerçekleştirdiğimiz pek çok sosyal sorumluluk projesinin referansıyla, planlamadan sonuca kadar her aşamada hizmet veriyoruz.
Tüm bu organizasyonlarda;
-
Ön araştırma yapar.
-
Konsepti oluşturur.
-
Etkinlik detaylarını koordine eder.
-
Saha yönetimini üstlenir.
-
Etkinlik analizi yapar.
-
3. kişi ve kurumlarla bağlantıları firma adına kurar.